Oko na reklamy państwowych firm. PGE i Orlen będą się tłumaczyć?

Kampanie PGE i Orlenu to przykłady marketingowego przekazu, z którego według Jakuba Bierzyńskiego, szefa domu mediowego OMD, zarządy spółek będą musiały się tłumaczyć. – Chcemy rzetelnie informować – słyszymy z drugiej strony.

Publikacja: 22.09.2023 03:00

Oko na reklamy państwowych firm. PGE i Orlen będą się tłumaczyć?

Foto: PAP/Rafa Guz

Spółki Skarbu Państwa są w tym roku aktywne na rynku reklamy, napędzając segment reklamy społecznej na nośnikach ulicznych. Prowadzą też kampanie, które postrzegane są jako wsparcie partii rządzącej, a nie ich biznesu.

Tego wcześniej nie było

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama