Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 18:16 Publikacja: 23.09.2022 03:00
Foto: Bloomberg
100–150 mln zł może uzyskać z wyświetlania reklam na swojej platformie Netflix w Polsce w pierwszym roku od wejścia w ten biznes – oszacował na naszą prośbę analityk rynku reklamowego. Zastrzeżono przy tym jego personalia oraz firmę, dla której pracuje. Powód? Niepewność, jak nowa oferta płatnej internetowej platformy strumieniującej filmy i seriale (SVoD) przyjmie się wśród użytkowników.
Kwota, którą wyliczył ekspert, może wydawać się nieduża na tle wydatków ogółem na reklamę w Polsce (ponad 8 mld zł rocznie). Jednak w zestawieniu z budżetami na internet nie jest już taka błaha (2 proc.). Według badania PwC i IAB Polska (AdEx) wydatki na reklamę internetową w naszym kraju przewyższają już wydatki na reklamę telewizyjną, a w I kwartale br. wyniosły 1,5 mld zł.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas