Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2025 00:47 Publikacja: 23.09.2022 03:00
Foto: Bloomberg
100–150 mln zł może uzyskać z wyświetlania reklam na swojej platformie Netflix w Polsce w pierwszym roku od wejścia w ten biznes – oszacował na naszą prośbę analityk rynku reklamowego. Zastrzeżono przy tym jego personalia oraz firmę, dla której pracuje. Powód? Niepewność, jak nowa oferta płatnej internetowej platformy strumieniującej filmy i seriale (SVoD) przyjmie się wśród użytkowników.
Kwota, którą wyliczył ekspert, może wydawać się nieduża na tle wydatków ogółem na reklamę w Polsce (ponad 8 mld zł rocznie). Jednak w zestawieniu z budżetami na internet nie jest już taka błaha (2 proc.). Według badania PwC i IAB Polska (AdEx) wydatki na reklamę internetową w naszym kraju przewyższają już wydatki na reklamę telewizyjną, a w I kwartale br. wyniosły 1,5 mld zł.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas