Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Angelika Chimkowska: Klient reaguje alergicznie na reklamy

Klient się zmienił, więc jest konieczność zmiany modelu sprzedaży – mówi Angelika Chimkowska, trenerka i strateg social sellingu, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Publikacja: 09.05.2018 12:28

#RZECZoBIZNESIE: Angelika Chimkowska: Klient reaguje alergicznie na reklamy

Foto: tv.rp.pl

Social selling to trend w biznesie, który jest odpowiedzią na to, co się dzieje z klientami. - Social selling wykorzystuje media społecznościowe do sprzedaży, komunikacji z klientem i kreowania marki – mówiła Chimkowska.

„Polub nas na Facebooku"

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Reklama
Reklama