Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Angelika Chimkowska: Klient reaguje alergicznie na reklamy

Klient się zmienił, więc jest konieczność zmiany modelu sprzedaży – mówi Angelika Chimkowska, trenerka i strateg social sellingu, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Publikacja: 09.05.2018 12:28

#RZECZoBIZNESIE: Angelika Chimkowska: Klient reaguje alergicznie na reklamy

Foto: tv.rp.pl

Social selling to trend w biznesie, który jest odpowiedzią na to, co się dzieje z klientami. - Social selling wykorzystuje media społecznościowe do sprzedaży, komunikacji z klientem i kreowania marki – mówiła Chimkowska.

„Polub nas na Facebooku"

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama