Reklama

Firmy chcą budować domowe centra rozrywki

Mariaże kapitałowe grup medialnych, telekomów i firm od gier komputerowych to przyszłość – przewidują specjaliści i analitycy.

Publikacja: 25.11.2021 21:00

Trwa walka o uwagę właściciela domowego ekranu. Polak spędza przed nim ponad cztery godziny, oglądaj

Trwa walka o uwagę właściciela domowego ekranu. Polak spędza przed nim ponad cztery godziny, oglądając telewizję

Foto: shutterstock

– Rynek płatnego wideo ciągle rośnie. Z moich obserwacji wynika przy tym, że nowi użytkownicy nie decydują się na zakup telewizora czy całych pakietów kanałów telewizyjnych jako uzupełnienie wybranych treści platform VOD (wideo na żądanie – red.). Podobne decyzje coraz częściej podejmują już nawet osoby starsze, w wieku 50+ – powiedział w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Wojciech Szupelak, menedżer odpowiedzialny za rozwój cyfrowy w Kino Polska TV.

Telewizyjna grupa jest kontrolowana przez SPI International, o zgodę na przejęcie której stara się w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów francuska Grupa Canal+.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” udostępnia artykuły w wersji audio. Nowa funkcja w serwisie rp.pl
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama