Reklama
Rozwiń

Firmy chcą budować domowe centra rozrywki

Mariaże kapitałowe grup medialnych, telekomów i firm od gier komputerowych to przyszłość – przewidują specjaliści i analitycy.

Publikacja: 25.11.2021 21:00

Trwa walka o uwagę właściciela domowego ekranu. Polak spędza przed nim ponad cztery godziny, oglądaj

Trwa walka o uwagę właściciela domowego ekranu. Polak spędza przed nim ponad cztery godziny, oglądając telewizję

Foto: shutterstock

– Rynek płatnego wideo ciągle rośnie. Z moich obserwacji wynika przy tym, że nowi użytkownicy nie decydują się na zakup telewizora czy całych pakietów kanałów telewizyjnych jako uzupełnienie wybranych treści platform VOD (wideo na żądanie – red.). Podobne decyzje coraz częściej podejmują już nawet osoby starsze, w wieku 50+ – powiedział w rozmowie z „Rzeczpospolitą" Wojciech Szupelak, menedżer odpowiedzialny za rozwój cyfrowy w Kino Polska TV.

Telewizyjna grupa jest kontrolowana przez SPI International, o zgodę na przejęcie której stara się w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów francuska Grupa Canal+.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji