Średnio trafiało do czytelników codziennie 10,3 tys. egz. elektronicznych wydań „Rz" (rok wcześniej było to 4,6 tys.). Kolejny był w tym zestawieniu „Dziennik Gazeta Prawna" z wynikiem 9,5 tys. egz. (wzrost o rok do roku 28,8 proc.) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pozostałe tytuły odnotowały już znaczne niższe wyniki. „Gazeta Wyborcza" sprzedawała średnio 1,7 tys. cyfrowych egz. (o 13,4 proc. mniej niż przed rokiem), a bulwarowy „Fakt": 212 egz. (przy 83 egz. rok wcześniej), a „Super Express" nie wykazał w ogóle takiej sprzedaży.

Rosnąca sprzedaż cyfrowych edycji to dla wydawców pozytywny sygnał na spadającym rynku. W tym samym wrześniu całkowite rozpowszechnianie pięciu ogólnopolskich gazet codziennych („Dziennik Gazeta Prawna", „Fakt", „Gazeta Wyborcza", „Rzeczpospolita" i „Super Express") skurczyło się według danych ZKDP (pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem) o 11,8 proc. do 834 tys. egz.