Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.01.2015 17:34 Publikacja: 15.01.2015 16:43
Foto: Bloomberg
Streaming można nazwać radiem nowej ery. Nie trzeba mieć zasobów muzyki na własnych nośnikach, wystarczy podłączenie do sieci i odpowiedni serwis. Firmy, które wiodą prym na rynku oferując takie typu usługi powinny czuć się spokojnie i planować nowe, bardziej efektywne modele biznesowe. Nie znaleziono bowiem jeszcze jednej, jedynie słusznej koncepcji, jak na odtwarzanej w internecie muzyce zarabiać.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas