Reklama
Rozwiń
Reklama

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży w styczniu

Gazety te były jedynymi w grupie największych tytułów ogólnopolskich, które w styczniu zwiększyły rozpowszechnianie. „Rzeczpospolita" jest też liderem sprzedaży e-wydań.

Publikacja: 04.03.2015 11:53

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży w styczniu

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Najwięcej egzemplarzy w styczniu niezmiennie sprzedawał bulwarowy „Fakt": średnio 324,9 tys. każdego dnia – ale nawet ten tytuł nie oparł się w styczniu spadkowemu trendowi sprzedażowemu. Jego wynik obniżyły się w porównaniu z sytuacją rok wcześniej o 7,7 proc.– wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem. Najbardziej spadła w grupie gazet ogólnopolskich sprzedaż „Gazety Wyborczej": o 11 proc. do 186 tys. egz., tabloidowy „Super Express" stracił rok do roku 3,9 proc. sprzedaż y (wynosi teraz 158,3 tys. egz.), a „Dziennik Gazeta Prawna" odnotował sprzedaż na poziomie 67,7 tys. egz., o 6,1 proc. niższą niż w styczniu 2014 r. Jedynym tytułem czołówce gazet ogólnopolskich, który odnotował w styczniu wzrost sprzedaży jest „Rzeczpospolita". Jej najnowszy wynik to 58,4 tys. egz. i jest on o 1,4 proc. wyższy niż rok wcześniej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama