Reklama

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży w styczniu

Gazety te były jedynymi w grupie największych tytułów ogólnopolskich, które w styczniu zwiększyły rozpowszechnianie. „Rzeczpospolita" jest też liderem sprzedaży e-wydań.

Publikacja: 04.03.2015 11:53

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży w styczniu

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Najwięcej egzemplarzy w styczniu niezmiennie sprzedawał bulwarowy „Fakt": średnio 324,9 tys. każdego dnia – ale nawet ten tytuł nie oparł się w styczniu spadkowemu trendowi sprzedażowemu. Jego wynik obniżyły się w porównaniu z sytuacją rok wcześniej o 7,7 proc.– wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem. Najbardziej spadła w grupie gazet ogólnopolskich sprzedaż „Gazety Wyborczej": o 11 proc. do 186 tys. egz., tabloidowy „Super Express" stracił rok do roku 3,9 proc. sprzedaż y (wynosi teraz 158,3 tys. egz.), a „Dziennik Gazeta Prawna" odnotował sprzedaż na poziomie 67,7 tys. egz., o 6,1 proc. niższą niż w styczniu 2014 r. Jedynym tytułem czołówce gazet ogólnopolskich, który odnotował w styczniu wzrost sprzedaży jest „Rzeczpospolita". Jej najnowszy wynik to 58,4 tys. egz. i jest on o 1,4 proc. wyższy niż rok wcześniej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Reklama
Reklama