„Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży w styczniu

Gazety te były jedynymi w grupie największych tytułów ogólnopolskich, które w styczniu zwiększyły rozpowszechnianie. „Rzeczpospolita" jest też liderem sprzedaży e-wydań.

Publikacja: 04.03.2015 11:53

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami sprzedaży w styczniu

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Najwięcej egzemplarzy w styczniu niezmiennie sprzedawał bulwarowy „Fakt": średnio 324,9 tys. każdego dnia – ale nawet ten tytuł nie oparł się w styczniu spadkowemu trendowi sprzedażowemu. Jego wynik obniżyły się w porównaniu z sytuacją rok wcześniej o 7,7 proc.– wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem. Najbardziej spadła w grupie gazet ogólnopolskich sprzedaż „Gazety Wyborczej": o 11 proc. do 186 tys. egz., tabloidowy „Super Express" stracił rok do roku 3,9 proc. sprzedaż y (wynosi teraz 158,3 tys. egz.), a „Dziennik Gazeta Prawna" odnotował sprzedaż na poziomie 67,7 tys. egz., o 6,1 proc. niższą niż w styczniu 2014 r. Jedynym tytułem czołówce gazet ogólnopolskich, który odnotował w styczniu wzrost sprzedaży jest „Rzeczpospolita". Jej najnowszy wynik to 58,4 tys. egz. i jest on o 1,4 proc. wyższy niż rok wcześniej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju