Najwięcej egzemplarzy w styczniu niezmiennie sprzedawał bulwarowy „Fakt": średnio 324,9 tys. każdego dnia – ale nawet ten tytuł nie oparł się w styczniu spadkowemu trendowi sprzedażowemu. Jego wynik obniżyły się w porównaniu z sytuacją rok wcześniej o 7,7 proc.– wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem. Najbardziej spadła w grupie gazet ogólnopolskich sprzedaż „Gazety Wyborczej": o 11 proc. do 186 tys. egz., tabloidowy „Super Express" stracił rok do roku 3,9 proc. sprzedaż y (wynosi teraz 158,3 tys. egz.), a „Dziennik Gazeta Prawna" odnotował sprzedaż na poziomie 67,7 tys. egz., o 6,1 proc. niższą niż w styczniu 2014 r. Jedynym tytułem czołówce gazet ogólnopolskich, który odnotował w styczniu wzrost sprzedaży jest „Rzeczpospolita". Jej najnowszy wynik to 58,4 tys. egz. i jest on o 1,4 proc. wyższy niż rok wcześniej.