Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2015 17:01 Publikacja: 01.06.2015 17:01
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek
Jak podaje ZenithOptimedia Group w swoich prognozach konsumpcji mediów, globalnie średni czas przeznaczany na konsumpcję mediów wzrósł z 461,8 minut dziennie w 2010 roku do 485,3 minut dziennie w 2014 roku. - W ciągu tych kilku lat, czas spędzany przez konsumentów na korzystaniu z Internetu niemal podwoił się ze średnio 59,6 do 109,5 minut dziennie, podczas gdy czas przeznaczony na konsumpcję bardziej tradycyjnych mediów skurczył się z 402,2 do 375,8 minut dziennie – podaje firma.
Choć Internet napędza wzrost całościowej konsumpcji mediów, ale ma negatywny wpływ na konsumpcję mediów tradycyjnych. - W latach 2010-2014 konsumpcja wszystkich tradycyjnych mediów z wyjątkiem outdooru, czyli dzienników, magazynów, telewizji, radia i kina, spadła z powodu konkurencji z Internetem i w kolejnych latach analitycy ZenithOptimedia spodziewają się dalszych spadków – podaje firma.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas