Reklama

Gazeta to już nie tylko papier

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostępu.

Aktualizacja: 18.06.2015 06:16 Publikacja: 17.06.2015 22:00

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostęp

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostępu.

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Z opublikowanego w tym tygodniu najnowszego raportu z prognozami dla światowego rynku mediów i rozrywki PwC eksperci wyciągnęli wniosek, że cyfrowe kanały dystrybucji zmienią definicję dzienników z wyłącznie drukowanych gazet na marki informacyjne.

Rozumieją to już wielkie międzynarodowe marki prasowe, jak np. „The Economist", który pod szyldem swojego tytułu stworzył w ubiegłym roku... własne radio, w którym można posłuchać informacji z tygodnika.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP: „Rzeczpospolita” idealnie do nas pasuje
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama