Reklama

Gazeta to już nie tylko papier

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostępu.

Aktualizacja: 18.06.2015 06:16 Publikacja: 17.06.2015 22:00

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostęp

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostępu.

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Z opublikowanego w tym tygodniu najnowszego raportu z prognozami dla światowego rynku mediów i rozrywki PwC eksperci wyciągnęli wniosek, że cyfrowe kanały dystrybucji zmienią definicję dzienników z wyłącznie drukowanych gazet na marki informacyjne.

Rozumieją to już wielkie międzynarodowe marki prasowe, jak np. „The Economist", który pod szyldem swojego tytułu stworzył w ubiegłym roku... własne radio, w którym można posłuchać informacji z tygodnika.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Czy Amerykanie wygrali bitwę o TikToka?
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Reklama
Reklama