Gazeta to już nie tylko papier

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostępu.

Aktualizacja: 18.06.2015 06:16 Publikacja: 17.06.2015 22:00

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostęp

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostępu.

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Z opublikowanego w tym tygodniu najnowszego raportu z prognozami dla światowego rynku mediów i rozrywki PwC eksperci wyciągnęli wniosek, że cyfrowe kanały dystrybucji zmienią definicję dzienników z wyłącznie drukowanych gazet na marki informacyjne.

Rozumieją to już wielkie międzynarodowe marki prasowe, jak np. „The Economist", który pod szyldem swojego tytułu stworzył w ubiegłym roku... własne radio, w którym można posłuchać informacji z tygodnika.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem