Reklama
Rozwiń
Reklama

Axel Springer kupi Business Insidera

Niemiecki koncern mediowy kupi amerykański portal, a dokładnie pakiet jego 88 proc. udziałów, za 343 mln euro.

Publikacja: 29.09.2015 17:23

Mathias Doepfner, prezes Axel Springer

Mathias Doepfner, prezes Axel Springer

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski KS Krzysztof Skłodowski

- Transakcja jest ważną częścią strategii Axel Springer zakładającej poszerzanie zasięgu globalnie oraz zdywersyfikowania oferty anglojęzycznej, a zwiększania rozwijania zaangażowania w innowacyjne dziennikarstwo cyfrowe – podał koncern. 76 mln użytkowników Business Insidera powiększy miesięczny zasięg portali Springera do 200 mln użytkowników.

Springer ma już obecnie 9 proc udziałów w BI, wiec po sfinalizowaniu transakcji jego łączne udziały sięgną 97 proc. Koncern zrealizuje przejęcie ze środków z linii kredytowych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama