Reklama

Dwie trzecie polskich internautów na Facebooku

Z internetu na całym świecie korzysta 3,419 miliarda osób, a 2,307 miliarda posiada przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego w styczniu 2016 roku przez agencję We Are Social.

Publikacja: 17.03.2016 14:24

Z internetu na całym świecie korzysta 3,419 miliarda osób, a 2,307 miliarda posiada przynajmniej jed

Z internetu na całym świecie korzysta 3,419 miliarda osób, a 2,307 miliarda posiada przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym.

Foto: Bloomberg

To oznacza, że 47 proc. populacji Ziemi to internauci. W Polsce ten odsetek jest jednak zdecydowanie większy. Szacuje się, że na rodzimym rynku z internetu korzysta 26 mln Polaków (67 proc. całkowitej populacji), z czego aż 14 mln ma aktywne konto w serwisie Facebook. Według We Are Social z Facebooka korzysta aktywnie na świecie 1,55 mld osób, dając tym samym serwisowi Marka Zuckerberga bezapelacyjną pozycję lidera. Czatu zintegrowanego ze wspomnianym serwisem społecznościowym używa na bieżąco 800 mln użytkowników. W Polsce aktywne konto na Facebooku posiada już 36 proc. z nas. Na drugim miejscu plasuje się FB Messenger (korzysta z tego rozwiązania 19 proc. Polaków). Na kolejnych miejscach znalazły się kolejno: Google+ (14 proc.), Skype (10 proc.), Twitter, Instagram, Whatsapp, NK.pl (6 proc.) oraz Linkedin i Gadu-Gadu (po 5 proc.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama