Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.03.2016 14:24 Publikacja: 17.03.2016 14:24
Z internetu na całym świecie korzysta 3,419 miliarda osób, a 2,307 miliarda posiada przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym.
Foto: Bloomberg
To oznacza, że 47 proc. populacji Ziemi to internauci. W Polsce ten odsetek jest jednak zdecydowanie większy. Szacuje się, że na rodzimym rynku z internetu korzysta 26 mln Polaków (67 proc. całkowitej populacji), z czego aż 14 mln ma aktywne konto w serwisie Facebook. Według We Are Social z Facebooka korzysta aktywnie na świecie 1,55 mld osób, dając tym samym serwisowi Marka Zuckerberga bezapelacyjną pozycję lidera. Czatu zintegrowanego ze wspomnianym serwisem społecznościowym używa na bieżąco 800 mln użytkowników. W Polsce aktywne konto na Facebooku posiada już 36 proc. z nas. Na drugim miejscu plasuje się FB Messenger (korzysta z tego rozwiązania 19 proc. Polaków). Na kolejnych miejscach znalazły się kolejno: Google+ (14 proc.), Skype (10 proc.), Twitter, Instagram, Whatsapp, NK.pl (6 proc.) oraz Linkedin i Gadu-Gadu (po 5 proc.).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas