Reklama

YouTube walczy z hejtem

Platforma szuka sposobu na to, by przy wideo z mową nienawiści nie wyświetlały się reklamy. Kampanie wstrzymało z tego powodu ponad 250 firm.

Aktualizacja: 24.03.2017 05:14 Publikacja: 23.03.2017 20:05

YouTube walczy z hejtem

Foto: Bloomberg

Jak podał „The Times", w samej Wielkiej Brytanii kampanie reklamowe na YouTubie wstrzymało ponad 250 firm i organizacji, w tym tacy giganci, jak BBC, Marks & Spencer, Royal Bank of Scotland, L'Oreal, McDonald's, Audi czy Channel 4. Zrobił to też brytyjski rząd, który dotychczas promował na platformie takie wydarzenia, jak akcje pobierania krwi czy rekrutację do brytyjskiej armii.

We Francji z wykupowania reklam na YouTubie w imieniu swoich klientów całkowicie zrezygnowała grupa marketingowa Havas. W tym tygodniu dołączyły do nich wielkie koncerny amerykańskie: Johnson & Johnson , AT&T i Verizon.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama