Reklama

"Washington Post": Czarne strony polskich mediów

Dziesiątki polskich mediów publikują w środę czarne strony, a kanały telewizyjne wyłączają sygnał w proteście przeciwko nowemu podatkowi, który - ich zdaniem - zagraża niezależnej prasie w kraju i jest ciosem wymierzonym w instytucje demokratyczne - pisze "Washington Post".

Publikacja: 10.02.2021 14:48

"Washington Post": Czarne strony polskich mediów

Foto: Fotorzepa/ Jakub Mikulski

arb

W środę niezależne polskie media publikują treść listu otwartego do premiera Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych, w którym nadawcy i wydawcy wyrażają protest przeciwko podatkowi od reklam, który określają mianem "haraczu", którego celem jest ograniczenie wolności mediów. Treść listu publikuje też "Rzeczpospolita". Strona główna rp.pl została do północy zastąpiona informacją o proteście mediów.

"Washington Post" pisze, że kilkadziesiąt organizacji medialnych w Polsce opublikowało list do polskich władz, w którym nowy podatek został określony mianem "skandalicznego" obciążenia niezależnej prasy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Warszawa
Zamkną dworzec Warszawa Centralna. Wiadomo, kiedy i na jak długo
Kraj
Międzynarodowe zawody łazików marsjańskich. W finale dwa zespoły z Politechniki
Kraj
Pierwsza taka biblioteka w Polsce. Metroteka, czyli książki pod ziemią na stacji metra Kondratowicza
warszawa
Ruchy miejskie nie chcą hali na Skrze. Ekspert: To dobrze skomunikowane miejsce
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama