Nowy projekt Sakiewicza „Gazeta Polska Codziennie" rusza w przyszły piątek 9 września. Kampania promocyjna rozpocznie się w nadchodzącym tygodniu. Jednym z jej elementów miały być telewizyjne reklamy, emitowane w trzech głównych telewizjach: TVP, TVN i Polsacie.
W telewizji publicznej i TVN reklam nowej gazety jednak nie zobaczymy prawdopodobnie wcale.
TVN odmowę tłumaczy brakiem czasu antenowego, a TVP tym, że spot reklamujący nową gazetę miały charakter wyborczy.
– Mamy całkiem wyprzedany czas przeznaczony na reklamy, a obowiązują nas pewne limity – tłumaczy Karol Smoląg, rzecznik TVN.
Z kolei rzeczniczka TVP Joanna Stempień-Rogalińska podkreśla, że telewizja publiczna podjęła decyzję o odmowie emisji reklamy na podstawie ekspertyz prawnych. – Na podstawie opinii prawników i ekspertyz prawnych, TVP podjęła decyzję, że nie może sobie pozwolić na emisję tego spotu reklamowego – mówi „Rz".