Wzrost sprzedaży „Rzeczpospolitej” o 43 proc.

Publikacja: 06.03.2013 13:02

W kanale e-prenumeraty „Rzeczpospolita" zanotowała w styczniu br. wzrost sprzedaży o 43 proc. Według danych własnych Gremi Media wszystko wskazuje na to, że wynik za luty br. będzie jeszcze wyższy.

Strategia Gremi Media, która zakłada rozwój w obszarze nowych mediów poprzez tworzenie unikatowych, nowoczesnych rozwiązań multimedialnych, wyznacza nowy trend dla Czytelnika, który coraz chętniej przenosi się do Internetu i zmierza w kierunku wydań elektronicznych.

- Zdecydowaliśmy się nie zwiększać sztucznie sprzedaży papierowych wydań nieefektywnymi hitami. Sprzedaż dobrych produktów „bez dopalenia” zaczyna przynosić efekty – mówią Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy  i Dariusz Bąk, dyrektor sprzedaży i e-commerce Gremi Media Sp. z o.o.

Z poważaniem

Hanna Wawrowska

Pełnomocnik Zarządu ds. Korporacyjnych

W kanale e-prenumeraty „Rzeczpospolita" zanotowała w styczniu br. wzrost sprzedaży o 43 proc. Według danych własnych Gremi Media wszystko wskazuje na to, że wynik za luty br. będzie jeszcze wyższy.

Strategia Gremi Media, która zakłada rozwój w obszarze nowych mediów poprzez tworzenie unikatowych, nowoczesnych rozwiązań multimedialnych, wyznacza nowy trend dla Czytelnika, który coraz chętniej przenosi się do Internetu i zmierza w kierunku wydań elektronicznych.

Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo