„Rz” najbardziej opiniotwórczym medium

„Rzeczpospolita" była ?w ubiegłym roku najczęściej cytowanym medium ?w Polsce. Na nasze publikacje powoływano ?się ponad 8200 razy.

Publikacja: 27.01.2014 00:50

„Rz” najbardziej opiniotwórczym medium

Foto: Fotorzepa, Bartosz Jankowski

Instytut Monitorowania Mediów opublikował zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w grudniu 2013 roku. Na publikacje „Rz" powoływano się 458 razy. Do tekstów drugiej w zestawieniu „Gazety Wyborczej" odwoływano się 432 razy. Z kolei artykuły z tygodnika „Wprost" (trzecie miejsce) cytowano 351 razy.

W grudniu najczęściej odwoływano się do tekstów „Rz" traktujących o zmianach w Otwartych Funduszach Emerytalnych oraz sytuacji w Prawie i Sprawiedliwości.

Z kolei „Gazeta Wyborcza" budziła zainteresowanie m.in. dzięki informacjom nt. ugody LOT z Boeingiem.

W rankingu najbardziej opiniotwórczych telewizji w grudniu zwyciężyła telewizja TVN 24, druga była TVN, dopiero na trzecim miejscu znalazł się pierwszy program telewizji publicznej.

Natomiast ranking rozgłośni radiowych wygrało Radio RMF FM, na które powoływano się 119 razy. Drugie w zestawieniu było Radio Zet, a trzecie Radio TOK FM.

Mimo że Instytut Monitorowania Mediów nie opublikował jeszcze zestawienia za cały 2013 rok, to już wiadomo, że najbardziej opiniotwórczym medium okazała się „Rz". Na nasze publikacje  powoływano się ponad 8200 razy, najwięcej w maju – 983 razy. W miesięcznych rankingach cytowań zwyciężaliśmy siedem razy.

Na drugą w zestawieniu „GW" powoływano się ponad 7400 razy. Na trzeciej pozycji znalazła się telewizja TVN 24 z liczbą prawie 2800 cytowań.

Kraj
Były dyrektor Muzeum Historii Polski nagrodzony
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo