Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.02.2017 09:45 Publikacja: 12.02.2017 18:00
Foto: rp.pl
Na czele rankingu najczęściej cytowanych mediów uplasowała się „Rzeczpospolita". Tak wynika z corocznego podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów. – „Rzeczpospolita" swoją pozycję zawdzięcza informacjom na temat przedłużenia przez Komisję Europejską rozmów z polskim rządem w sprawie Trybunału Konstytucyjnego oraz opinii Komisji Weneckiej – podaje IMM. Tym samym „Rz" zyskała tytuł najbardziej opiniotwórczego medium ubiegłego roku.
– W pewnym sensie cytowalność jest równoznaczna z wiarygodnością. Jeżeli traktujemy media w sposób poważny, zmierzający ku ideałowi, jakim jest dziennikarski obiektywizm, to cytowalność stanowi wyznacznik tego obiektywizmu. Wpływa to na czytelników, na kształtowanie ich opinii na temat różnych wydarzeń. Ma to również znaczenie komercyjne, wpływając m.in. na popularność wśród reklamodawców – komentuje prof. Grzegorz Łęcicki, medioznawca z UKSW.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Woda oligoceńska to ewenement na skalę kraju. Doceniana za smak i jakość, w obliczu rosnących zagrożeń geopolity...
Masowe wysyłanie zgłoszeń o nieprawidłowym parkowaniu zakłóca wykonywanie zadań przez dyżurnego, także dotyczący...
W Józefowie (powiat otwocki) policja odnalazła przedmiot przypominający poradziecką wyrzutnię pocisków przeciwpa...
W sierpniu Lotnisko Chopina zanotowało zarówno dobowy jak i miesięczny rekord w liczbie odprawionych pasażerów....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas