Reklama

Ostrożnie z reklamą i promocją napojów wyskokowych

Reklamy alkoholu nie mogą być adresowane do osób poniżej 18 lat. Nie mogą wiązać spożywania alkoholu m.in. z tężyzną fizyczną, prowadzeniem auta czy stwierdzeniem, że alkohol jest środkiem leczniczym lub prowadzi do rozwiązywania problemów życiowych.

Publikacja: 01.04.2021 07:16

Ostrożnie z reklamą i promocją napojów wyskokowych

Foto: Adobe Stock

Z początkiem kwietnia 2021 r. pojawia się wzór nowej zbiorczej deklaracji DRA-2, która odnosi się do opłat za usługi będące reklamami napojów alkoholowych. Opłata dotyczy m.in. telewizji, sklepów, agencji reklamowych czy wydawnictw.

Zmiany mają prowadzić do zoptymalizowania systemu poboru opłaty za reklamę napojów alkoholowych oraz stworzyć skarbówce warunki pozwalające na skuteczną windykację opłat.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Matura i egzamin ósmoklasisty
Nadchodzi najpoważniejsza zmiana w polskiej ortografii od kilkudziesięciu lat
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Dobra osobiste
Dziennikarka TVP ofiarą pomówień wspomaganych przez AI. Jak walczyć z oczernianiem?
Prawo w Polsce
Jest pierwsze weto. Karol Nawrocki mówi o „szantażu wobec społeczeństwa"
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama