Reklama
Rozwiń

Reklama PKP Intercity nie wprowadzała w błąd

Konsument zaskarżył reklamę PKP Intercity, która jego zdaniem wprowadza w błąd co do ceny i czasu podróży.

Publikacja: 29.05.2015 13:04

Reklama PKP Intercity nie wprowadzała w błąd

Foto: Fotorzepa, Jakub Ostałowski

Skarżący podniósł, że nie mógł odnaleźć przewozu na trasie Warszawa-Gdańsk w oferowanej przez spółkę cenie. Zarzucił także, że firma podała w reklamie czas podróży, który odbiega od faktycznego, opublikowanego na stronie internetowej i podanego na rozkładzie jazdy (sygn. K/204/14).

- Czas przejazdu podany w reklamie nie jest faktycznym czasem podawanym na rozkładzie jazdy oraz faktycznym czasem podróży. Również cena biletu wprowadza w błąd – czytamy w skardze.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Prawo w Polsce
Są kolejne wyniki ponownego przeliczenia głosów. Zyskuje Karol Nawrocki
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Zawody prawnicze
Nie będzie umowy o pracę dla adwokatów. Ostra dyskusja na Krajowym Zjeździe
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców
Konsumenci
Nabici w Amber Gold: wiadomo, kiedy zapadnie wyrok