Reklama

Kiedy producent może mieć kontrolę nad tym, gdzie w sieci oferowane są jego produkty

Producent marek nieluksusowych – w dystrybucji selektywnej – może mieć kontrolę nad tym, gdzie w sieci oferowane są jego produkty – pisze ekspert.

Aktualizacja: 18.08.2018 12:57 Publikacja: 17.08.2018 07:10

Kiedy producent może mieć kontrolę nad tym, gdzie w sieci oferowane są jego produkty

Foto: AdobeStock

Bez większego echa przeszedł w Polsce wyrok Sądu Najwyższego w Niemczech piętnujący szkodliwe dla konsumentów ograniczenia w handlu internetowym. Szkoda, gdyż Sąd Najwyższy w Niemczech dokonał interpretacji unijnego prawa konkurencji w sektorze e-commerce, które i u nas znajduje zastosowanie. Przy czym podejście organów w Niemczech do ograniczeń w handlu internetowym jest bardziej restrykcyjne niż stanowisko samej Komisji Europejskiej.

Czytaj także: Ogromne perspektywy dla rynku towarów luksusowych

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Nieruchomości
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok ws. zasiedzenia służebności przesyłu
Sądy i trybunały
Przewodnicząca KRS: Sędzia Ulman nie znalazł czasu, by osobiście pojawić się w KRS
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki chce zmienić ustrój. Są nieoficjalne informacje o nowej konstytucji
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Reklama
Reklama