Reklama
Rozwiń
Reklama

Przejrzysta reklama kredytów konsumenckich

Dane o kosztach kredytów konsumenckich podawane przy ich reklamach będą lepiej widoczne dla odbiorcy.

Publikacja: 28.05.2015 08:37

Przejrzysta reklama kredytów konsumenckich

Foto: 123RF

Zazwyczaj reklamy produktów finansowych eksponują to, że dana firma najszybciej wypłaca pieniądze, ma największe doświadczenie, najlepszych doradców albo że każdemu klientowi da prezent. Dane o kosztach kredytów schodzą na dalszy plan. To się zmieni. Informacje takie mają być w reklamie wyeksponowane tak samo jak inne.

Konieczność odpowiedniej prezentacji danych liczbowych dotyczących kosztu kredytu przewiduje projekt założeń ustawy o kredycie konsumenckim. Mają być one tak samo słyszalne, widoczne czy czytelne jak pozostałe informacje podawane w reklamach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Przełom w sprawie działki pod CPK. Co skłoniło Piotra Wielgomasa do jej zwrotu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama