Aktualizacja: 03.05.2025 05:33 Publikacja: 20.01.2022 22:38
Foto: PAP/Mateusz Marek
Przypomnijmy, że sprawa zwiększenia polskiego repertuaru rozpaliła polskie media całkiem niedawno, bo w lutym minionego roku. Wtedy padła propozycja, by udział polskiego repertuaru wzrósł w godzinach 5-24 do 60 procent.
Odzew był jednoznaczny: ponad 70 procent z 200 stacji radiowych apelowało do rządu, by nie wprowadzać pomysłu w życie, ponieważ słuchacze przeniosą się do sieci, korzystając z serwisów streamingowych, które należą do zagranicznych podmiotów. W Spotify królują polscy wykonawcy, głównie hip hop, jednak wiele z ich utworów nie mogłoby raczej trafić na antenę z powodu wulgaryzmów oraz kontekstów politycznych.
W kwietniu CBOS odnotował blisko 50-punktowy spadek pozytywnych ocen stosunków polsko-amerykańskich. Czy fotogra...
Donald Tusk w orędziu wygłoszonym w 21. rocznicę wejścia Polski do Unii Europejskiej oferuje nam dużą porcję nar...
Rafał Trzaskowski przynosi polską flagę porzuconą przez Karola Nawrockiego. Patriotyzm staje się polem kampanijn...
Lider Konfederacji Korony Polskiej pozwala sobie na antysemickie, homofobiczne wypowiedzi, a nawet rękoczyny i w...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Mamy bardzo odważnych kandydatów na prezydenta, którzy niemal w pojedynkę pokonają Putina, poradzą sobie bez USA...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas