Aktualizacja: 09.04.2018 20:36 Publikacja: 09.04.2018 21:00
Foto: Fotorzepa, Rafał Guz rg Rafał Guz
Akcja Biedronki z obniżką cen o wartość VAT w piątek i sobotę przyciągnęła do sklepów tej sieci jeszcze więcej klientów niż zwykle. Z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej" wynika, że w dwa dni skorzystało z niej ponad 5 mln osób – tyle paragonów zawierało choć jeden produkt objęty promocją. To ponad 50 proc. klientów robiących w tych dniach zakupu w sklepach Biedronki, co jest wynikiem bardzo wysokim.
Szwajcarski producent zegarków Swatch rozpoczął sprzedaż specjalnej edycji zegarka z odwróconymi cyframi 3 i 9 n...
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas