Reklama

Dyskonty nokautują promocją

Aby zminimalizować skutki zamykania sklepów w niedzielę, sieci, zwłaszcza dyskonty, zaatakowały rynek obniżkami cen. Mimo to w kwietniu sprzedaż detaliczna raczej spadnie.

Publikacja: 09.04.2018 21:00

Dyskonty nokautują promocją

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz rg Rafał Guz

Akcja Biedronki z obniżką cen o wartość VAT w piątek i sobotę przyciągnęła do sklepów tej sieci jeszcze więcej klientów niż zwykle. Z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej" wynika, że w dwa dni skorzystało z niej ponad 5 mln osób – tyle paragonów zawierało choć jeden produkt objęty promocją. To ponad 50 proc. klientów robiących w tych dniach zakupu w sklepach Biedronki, co jest wynikiem bardzo wysokim.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama