Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.11.2018 18:46 Publikacja: 06.11.2018 14:59
Foto: Bloomberg
Analitycy eMarketer spodziewają się, że sprzedaż detaliczna w USA wyniesie w okresie od 1 listopada do 31 grudnia (uznawanym za sezon świąteczny) 1,002 bln dolarów. Będzie ona o 6 proc. większa niż w zeszłym roku. Eksperci firmy eMarketer wskazują, że to największy jej wzrost od 2011 r.
Tak dobre prognozy mocno kontrastują z sytuacją niektórych amerykańskich sieci sprzedaży (takich jak Sears) stojących na krawędzi bankructwa. Tracą one udział w rynku na rzecz koncernu Amazon oraz innych sklepów internetowych. Z przewidywań firmy eMarketer wynika jednak, że w tym sezonie świątecznym sieci sklepów powinny dobrze sobie radzić. Sprzedaż w nich ma wzrosnąć o 4,4 proc. W tym czasie sprzedaż w sklepach internetowych ma się zwiększyć o 16,6 proc. do 123,7 mld USD. Sklepy internetowe będą więc miały 12 proc. udziału w całej sprzedaży. Da o sobie znać również ostrzejsza konkurencja wśród sklepów internetowych chcących wydrzeć część udziałów w rynku Amazonowi. – Możemy się spodziewać większych promocji i udogodnień takich jak darmowe i szybsze przesyłki – twierdzi Cindy Liu, analityczka z eMarketer.
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Amazon Prime Day, święto zakupów na popularnej platformie sprzedażowej, może w tym roku okazać się wielką klapą....
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas