Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 06.11.2018 18:46 Publikacja: 06.11.2018 14:59
Foto: Bloomberg
Analitycy eMarketer spodziewają się, że sprzedaż detaliczna w USA wyniesie w okresie od 1 listopada do 31 grudnia (uznawanym za sezon świąteczny) 1,002 bln dolarów. Będzie ona o 6 proc. większa niż w zeszłym roku. Eksperci firmy eMarketer wskazują, że to największy jej wzrost od 2011 r.
Tak dobre prognozy mocno kontrastują z sytuacją niektórych amerykańskich sieci sprzedaży (takich jak Sears) stojących na krawędzi bankructwa. Tracą one udział w rynku na rzecz koncernu Amazon oraz innych sklepów internetowych. Z przewidywań firmy eMarketer wynika jednak, że w tym sezonie świątecznym sieci sklepów powinny dobrze sobie radzić. Sprzedaż w nich ma wzrosnąć o 4,4 proc. W tym czasie sprzedaż w sklepach internetowych ma się zwiększyć o 16,6 proc. do 123,7 mld USD. Sklepy internetowe będą więc miały 12 proc. udziału w całej sprzedaży. Da o sobie znać również ostrzejsza konkurencja wśród sklepów internetowych chcących wydrzeć część udziałów w rynku Amazonowi. – Możemy się spodziewać większych promocji i udogodnień takich jak darmowe i szybsze przesyłki – twierdzi Cindy Liu, analityczka z eMarketer.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję? 
 Zaloguj się lub wypróbuj za darmo 
 wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas