Aktualizacja: 15.07.2019 14:39 Publikacja: 15.07.2019 14:39
Foto: tv.rp.pl
Gość przyznał, że firma odzieżowa to bardzo ciekawy biznes, bo jest obarczony nieustającą zmianą. - To biznes dla ludzi, którzy lubią wyzwania - mówił Bogacki.
Przyznał, że nietrafiona kolekcja powoduje straty finansowe, ale jeśli firma ma zdrowe podstawy, to nie są one duże. - Trudniejszą kwestią jest utrata zaufania klientów. Nietrafiona kolekcja może spowodować, że pewna grupa klientów zniechęci się do marki. Trudno ich potem odzyskać – tłumaczył.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas