Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Stanisław Bogacki: Polska klientka chce się dobrze ubrać

Nie we wszystkich krajach panie chcą dobrze wyglądać, a Polka chce. Polka jest w stanie poświęcić większość pieniędzy na wygląd niż jakiekolwiek inne zakupy - mówi Stanisław Bogacki, prezes Solar Company, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Publikacja: 15.07.2019 14:39

#RZECZoBIZNESIE: Stanisław Bogacki: Polska klientka chce się dobrze ubrać

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznał, że firma odzieżowa to bardzo ciekawy biznes, bo jest obarczony nieustającą zmianą. - To biznes dla ludzi, którzy lubią wyzwania - mówił Bogacki.

Przyznał, że nietrafiona kolekcja powoduje straty finansowe, ale jeśli firma ma zdrowe podstawy, to nie są one duże. - Trudniejszą kwestią jest utrata zaufania klientów. Nietrafiona kolekcja może spowodować, że pewna grupa klientów zniechęci się do marki. Trudno ich potem odzyskać – tłumaczył.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama