Aktualizacja: 25.04.2020 20:18 Publikacja: 25.04.2020 20:12
Foto: Bloomberg
W komunikacie ogłoszonym w Waszyngtonie Lighthizer poinformował, że Meksyk i Kanada podjęły działania niezbędne dla dostosowania się do ich zobowiązań, podjętych w nowym traktacie USMCA, który zastąpi obowiązujący od 26 lat traktat NAFTA.
Niektóre firmy, zwłaszcza samochodowe, proponowały późniejsze wdrożenie traktatu z powodu trudności, jakich doświadczają w związku z pandemią koronawirusa. Meksyk zwrócił się do władz USA i Kanady o dłuższy okres przejściowy dla sektora motoryzacji, aby mógł potwierdzić, że spełnia nowe, surowsze przepisy o zawartości podzespołów pochodzących z tych 3 krajów. Lighthizer stwierdził, że jego urząd będzie pracować nad płynnym wprowadzeniem w życie tych nowych reguł.
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas