Aktualizacja: 12.01.2015 05:55 Publikacja: 12.01.2015 02:38
Czerwona Torebka chce sprzedać sklep interentowy Merlin, który kupiła w 2013 r. Sklep tnie koszty, zamykając punkty osobistego odbioru przesyłek
Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek
Choć internet także w 2015 r. będzie najszybciej rosnącym segmentem branży handlowej, to na tym rynku nie jest wcale różowo. Panuje mordercza konkurencja, głównie cenowa. W dodatku sklepów, których i tak jest już ponad 14 tys., szybko przybywa. Prognozy wyglądają dużo optymistyczniej niż rzeczywistość.
Według firmy Euromonitor International w tym roku spodziewany jest 0,7-proc. wzrost sprzedaży detalicznej do ok. 337,9 mld zł. Na tym tle prognozy dla e-commerce są dużo lepsze. Przewidywany jest ponad 13-proc. wzrost obrotów e-sklepów, które mają ok. 22 mld zł przychodów. Kwota nie obejmuje obrotów serwisów aukcyjnych, które odpowiadają za kolejne kilkanaście miliardów złotych.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas