Reklama

Lepszy handel w Europie niż w USA

Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu ceł, bo obawia się tam wzrostu cen, a zaczyna interesować się Europą i innymi krajami.

Publikacja: 07.05.2025 19:10

Lepszy handel w Europie niż w USA

Foto: Adobe Stock

Niemiecki wysyłkowy sklep internetowy Zalando oferujący odzież, obuwie, wyroby dekoracyjne, okulary od słońca, zegarki, biżuterię, także usługi w zakresie logistyki i oprogramowania rozmawia z możliwymi nowymi klientami o zwiększeniu obecności na europejskim rynku. — Widzimy, że coraz więcej marek i sklepów detalicznych interesuje się Europą jako miejscem wywoływania nowego popytu, bo coraz trudniej im to robić w Stanach. — cytuje Reuter współprezesa Zalando, Davida Schrödera.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama