Reklama
Rozwiń
Reklama

Lepszy handel w Europie niż w USA

Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu ceł, bo obawia się tam wzrostu cen, a zaczyna interesować się Europą i innymi krajami.

Publikacja: 07.05.2025 19:10

Lepszy handel w Europie niż w USA

Foto: Adobe Stock

Niemiecki wysyłkowy sklep internetowy Zalando oferujący odzież, obuwie, wyroby dekoracyjne, okulary od słońca, zegarki, biżuterię, także usługi w zakresie logistyki i oprogramowania rozmawia z możliwymi nowymi klientami o zwiększeniu obecności na europejskim rynku. — Widzimy, że coraz więcej marek i sklepów detalicznych interesuje się Europą jako miejscem wywoływania nowego popytu, bo coraz trudniej im to robić w Stanach. — cytuje Reuter współprezesa Zalando, Davida Schrödera.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama