Reklama
Rozwiń
Reklama

Lepszy handel w Europie niż w USA

Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu ceł, bo obawia się tam wzrostu cen, a zaczyna interesować się Europą i innymi krajami.

Publikacja: 07.05.2025 19:10

Lepszy handel w Europie niż w USA

Foto: Adobe Stock

Niemiecki wysyłkowy sklep internetowy Zalando oferujący odzież, obuwie, wyroby dekoracyjne, okulary od słońca, zegarki, biżuterię, także usługi w zakresie logistyki i oprogramowania rozmawia z możliwymi nowymi klientami o zwiększeniu obecności na europejskim rynku. — Widzimy, że coraz więcej marek i sklepów detalicznych interesuje się Europą jako miejscem wywoływania nowego popytu, bo coraz trudniej im to robić w Stanach. — cytuje Reuter współprezesa Zalando, Davida Schrödera.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama