Reklama
Rozwiń

Wojna cenowa Lidla z Biedronki może wpłynąć na promocje u innych graczy

Wojna cenowa między największymi sieciami może spowodować, że przybędzie promocyjnych ofert na rynku. Do walki o klienta już dołączają inne sieci.

Publikacja: 07.03.2024 03:00

Wojna cenowa Lidla z Biedronki może wpłynąć na promocje u innych graczy

Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman

Bezpardonowa walka cenowa miedzy Biedronką i Lidlem to obecnie temat numer jeden w branży. Poza przepychankami w reklamach czy w sądzie może mieć też ona bardziej wymierny efekt, jeśli chodzi o cały rynek handlowy. Spodziewany jest bowiem wzrost liczby promocji, choć 2023 rok zakończył się pod tym względem na minusie.

Ceny to podstawa

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio