Reklama

Eksport polskich produktów na Amazonie sięgnął już ponad 4 mld zł

75 proc. polskich małych i średnich firm sprzedających na tej platformie już eksportowało swoje produkty. W 2022 r. ich zagraniczna sprzedaż wzrosła rdr o 15 proc.

Publikacja: 28.06.2023 12:13

Eksport polskich produktów na Amazonie sięgnął już ponad 4 mld zł

Foto: Bloomberg

Amazon podaje, że wartość międzynarodowego e-commerce w Europie wyniosła 179,4 mld euro w 2022 r. Jednocześnie ze wzrostem poziomu zaufania do zakupów online rosła też liczba sprzedawców, którzy - oprócz własnych e-sklepów - coraz chętniej korzystają z możliwości eksportowych, jakie daje jednolity rynek UE i platformy łączące konsumentów i przedsiębiorców z różnych krajów. W 2022 r. już ponad 275 tys. europejskich małych i średnich przedsiębiorców prowadziło sprzedaż za pośrednictwem sklepów Amazon, z czego aż 40 proc. eksportowało swoje produkty w UE.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama