Niemieckie Zalando i polski Answear na różnych prędkościach

Niemieckie Zalando powiększyło w pierwszym kwartale biznes o 2,3 proc. Polski Answear – o 52 proc. To nie ułatwia wycen firm z sektora.

Publikacja: 05.05.2023 03:00

Niemieckie Zalando i polski Answear na różnych prędkościach

Foto: Anton Mislawsky, Unsplash

Największa w regionie internetowa platforma modowa ocenia, że konsumenci są dziś uśpieni, i nie koryguje założeń na 2023 r. Jej polski konkurent rośnie dużo szybciej i jego mniejszościowy akcjonariusz chce to wykorzystać.

Gigant rośnie powoli

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy