Reklama
Rozwiń
Reklama

Niemieckie Zalando i polski Answear na różnych prędkościach

Niemieckie Zalando powiększyło w pierwszym kwartale biznes o 2,3 proc. Polski Answear – o 52 proc. To nie ułatwia wycen firm z sektora.

Publikacja: 05.05.2023 03:00

Niemieckie Zalando i polski Answear na różnych prędkościach

Foto: Anton Mislawsky, Unsplash

Największa w regionie internetowa platforma modowa ocenia, że konsumenci są dziś uśpieni, i nie koryguje założeń na 2023 r. Jej polski konkurent rośnie dużo szybciej i jego mniejszościowy akcjonariusz chce to wykorzystać.

Gigant rośnie powoli

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama