Od 13 marca 2023 roku wchodzi w życie nowy regulamin dotyczący zwrotów i reklamacji w sieci Biedronka. Największy detalista w Polsce zdecydował się na dorównanie konkurencji i korzystne dla klientów zmiany w regulaminie.
„W odpowiedzi na sygnały otrzymywane przez klientów rozszerzony został zakres sytuacji, w których zwrot produktów pełnowartościowych będzie możliwy, z zachowaniem dotychczasowych kategorii produktów podlegających zwrotom. Na podstawie nowego regulaminu możliwe będą zwroty produktów zakupionych w ramach większości akcji marketingowych (np. Gang Bystrzaków), a dodatkowo wydłużamy możliwość dokonania zwrotu z 14 do 30 dni. Środki za zwrot produktu pełnowartościowego przekazywane będą wyłącznie w formie vouchera płatniczego” – stwierdza Biedronka w komunikacie prasowym.
Czytaj więcej
Francuska sieć hipermarketów nie przestaje oburzać zachodniej opinii publicznej. Auchan nie tylko...
Tym, co się nie zmienia, jest wymóg posiadania paragonu przy zwrocie pełnowartościowego produktu, czyli mówiąc wprost przy zwracaniu zbędnego zakupu lub nieudanego prezentu. Zwrotu należy też dokonać w tej placówce, w której dokonano zakupu.
Po tej zmianie Biedronka ma regulamin bliższy temu, co ma najpoważniejszy wciąż dyskontowy konkurent, czyli Lidl, w którym od dawna klienci mają na zwrot do 30 dni. Różnica jest taka, że niemiecki konkurent pozwala na zwrot w dowolnym sklepie. Biedronka ma na to jednak dobre wytłumaczenie.