Reklama
Rozwiń
Reklama

Luksus wraca do Chin. To juz koniec covidowej recesji?

Francuski koncern luksusowy Hermes otwiera nowy, duży sklep w chińskim mieście Nanjing. To sygnał, że branża dóbr luksusowych widzi koniec covidowej recesji i liczy na powrót chińskich klientów po trzech latach ostrych ograniczeń.

Publikacja: 07.01.2023 14:53

Luksus wraca do Chin. To juz koniec covidowej recesji?

Foto: Bloomberg

Hermes, który po raz pierwszy otworzył sklep w tym mieście w 2010 roku, przeniósł się teraz do ekskluzywnego dwupiętrowego centrum handlowego Deji Plaza, oferującego szerszy wybór produktów, od jedwabnych szali po galanterię skórzaną, a także wystrój domu, biżuterię i odzież – informuje Reuters.

Europejskie luksusowe marki nadal inwestują w Chinach, które mają stać się największym rynkiem w tym sektorze do 2025 r., pomimo burzliwego okresu, kiedy to władze w Pekinie nałożyły drastyczne ograniczenia, chcąc powstrzymać rozprzestrzenianie się koronawirusa. Wiadomość z końca grudnia, że kraj rozluźnia zasady podróżowania, spowodowała wzrost cen akcji światowych firm luksusowych, w tym największego na świecie francuskiego koncernu LVMH.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama