Z badania SW Research dla operatora Tpay wynika, ze wybierając sklep Polacy znowu największą uwagę zwracają na cenę. To kluczowe kryterium wyboru dla 16 proc. ankietowanych, po 11 proc. wymieniło ważność takich elementów jak opinie innych internautów oraz jakość.
– Zakupy Polaków w sieci są coraz bardziej świadome. Sprzedawcy częściej skupiają się na tym, by wyjaśniać klientom, jak przebiegają u nich zakupy, jak można zapłacić czy dokonać zwrotu – mówi Paweł Działak, prezes i współzałożyciel Tpay, operatora płatności online. Z badania wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat 59 proc. Polaków przekonało się, że zakupy w sieci są dużo wygodniejsze niż stacjonarne. 58 proc. częściej kupuje online, z kolei 31 proc. osób, wcześniej sceptycznie nastawionych do zakupów w sieci, dzięki pandemii przekonało się do tej aktywności.