Reklama
Rozwiń
Reklama

Los wielu firm rozstrzygnie się w sezonie świątecznym

Kluczowe dla rocznych wyników obroty generowane są właśnie teraz. Konkurencja ze strony platform internetowych jest ogromna.

Aktualizacja: 14.12.2020 21:03 Publikacja: 14.12.2020 21:00

Sezon świąteczny w Polsce oznaczał wydatki na poziomie ponad 20 mld zł. Ten rok jest jednak zagadką.

Sezon świąteczny w Polsce oznaczał wydatki na poziomie ponad 20 mld zł. Ten rok jest jednak zagadką.

Foto: Shutterstock

Sezon świąteczny w Polsce oznaczał wydatki na poziomie ponad 20 mld zł. W tym roku trudno powiedzieć, w jakiej wysokości się zamkną, ponieważ zmiennych jest ciągle zbyt wiele. Dodatkowo według najnowszego badania firmy SAS, zajmującej się analityką danych, wynika, że ponad 40 proc. ankietowanych z Polski planuje przeznaczyć mniej środków na zakupy związane ze świętami Bożego Narodzenia niż w roku ubiegłym, wliczając w to: jedzenie, napoje, prezenty, ubrania, dekoracje, podróże do rodziny i znajomych. Jedynie 14 proc. zadeklarowało, że wyda więcej niż w 2019 r., a wydatki 44 proc. respondentów pozostaną bez zmian.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama