Reklama
Rozwiń

Los wielu firm rozstrzygnie się w sezonie świątecznym

Kluczowe dla rocznych wyników obroty generowane są właśnie teraz. Konkurencja ze strony platform internetowych jest ogromna.

Aktualizacja: 14.12.2020 21:03 Publikacja: 14.12.2020 21:00

Sezon świąteczny w Polsce oznaczał wydatki na poziomie ponad 20 mld zł. Ten rok jest jednak zagadką.

Sezon świąteczny w Polsce oznaczał wydatki na poziomie ponad 20 mld zł. Ten rok jest jednak zagadką.

Foto: Shutterstock

Sezon świąteczny w Polsce oznaczał wydatki na poziomie ponad 20 mld zł. W tym roku trudno powiedzieć, w jakiej wysokości się zamkną, ponieważ zmiennych jest ciągle zbyt wiele. Dodatkowo według najnowszego badania firmy SAS, zajmującej się analityką danych, wynika, że ponad 40 proc. ankietowanych z Polski planuje przeznaczyć mniej środków na zakupy związane ze świętami Bożego Narodzenia niż w roku ubiegłym, wliczając w to: jedzenie, napoje, prezenty, ubrania, dekoracje, podróże do rodziny i znajomych. Jedynie 14 proc. zadeklarowało, że wyda więcej niż w 2019 r., a wydatki 44 proc. respondentów pozostaną bez zmian.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Co z umowami handlowymi z USA? Biały Dom może przedłużyć termin zakończenia negocjacji
Handel
Sankcje przedłużone. Kraje „przyjazne" Rosji domykają drzwi
Handel
Howard Lutnick ogłasza sukces. Umowa handlowa USA z Chinami sfinalizowana
Handel
Mała czarna za chwilę będzie na wagę złota
Handel
Tragedia w polskim magazynie Amazona. Nie żyje 48-letni pracownik
Handel
Amazon inwestuje w Wielkiej Brytanii. 40 mld funtów w ciągu trzech lat