Polacy wśród fanów przecenionych ubrań

Sektor offprice czyli sklepy z przecenionymi ubraniami ze starszych kolekcji, w całej Europie warty jest 17 mld euro. Polska jest w gronie liderów z wartością wydatków ok. 0,4 mld euro.

Publikacja: 07.04.2022 15:50

Polacy wśród fanów przecenionych ubrań

Foto: Adobe Stock

Sektor sklepów odzieżowych offprice zawiera wszelkie outlety czy również takie sieci jak TK Maxx i jak podkreśla w specjalnym raporcie firma doradcza McKinsey nawet w latach pandemii rósł w średnim tempie 9 proc. rocznie. W ostatnim roku wzrost wyniósł już 19 proc., a prognozy do 2025 r. zakładają średnioroczne tempo 13 proc. rocznie.

W 2025 r. ma być warty już 27,7 mld euro, najwięcej w Wielkiej Brytanii 5,6 mld euro. Polska obok Holandii to dotąd najszybciej rosnący rynek z taką ofertą, a jego wartość w 2025 r. ma sięgnąć w naszym kraju 0,7 mld euro.

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy