Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy wśród fanów przecenionych ubrań

Sektor offprice czyli sklepy z przecenionymi ubraniami ze starszych kolekcji, w całej Europie warty jest 17 mld euro. Polska jest w gronie liderów z wartością wydatków ok. 0,4 mld euro.

Publikacja: 07.04.2022 15:50

Polacy wśród fanów przecenionych ubrań

Foto: Adobe Stock

Sektor sklepów odzieżowych offprice zawiera wszelkie outlety czy również takie sieci jak TK Maxx i jak podkreśla w specjalnym raporcie firma doradcza McKinsey nawet w latach pandemii rósł w średnim tempie 9 proc. rocznie. W ostatnim roku wzrost wyniósł już 19 proc., a prognozy do 2025 r. zakładają średnioroczne tempo 13 proc. rocznie.

W 2025 r. ma być warty już 27,7 mld euro, najwięcej w Wielkiej Brytanii 5,6 mld euro. Polska obok Holandii to dotąd najszybciej rosnący rynek z taką ofertą, a jego wartość w 2025 r. ma sięgnąć w naszym kraju 0,7 mld euro.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama