Polacy chcą podbić rynek sklepem w kontenerze

Sklepy bez obsługi to już nie nowy trend, ale polski startup ATS Technology proponuje rozwiązanie z modułami kontenerowymi.

Publikacja: 22.11.2021 11:04

Polacy chcą podbić rynek sklepem w kontenerze

Foto: materiały prasowe

Polacy są gotowi na kupowanie w sklepach samoobsługowych, chce z nich korzystać ponad 50 proc. konsumentów, a zdaniem 53 proc. to przyszłość handlu. 69 proc. ma nadzieję na niższe ceny produktów w związku z pełną automatyzacją i brakiem obsługi.

Tego typu rozwiązania już zaczęły się pojawiać, ale teraz pojawiła się koncepcja sklepu samoobsługowego, oparta na mobilnym pawilonie sprzedażowym. Można go dowolnie przenieść w inne miejsce nie ponosząc znaczących kosztów. Ma także niewielkie wymagania techniczno-konstrukcyjne – płaskie podłoże, powierzchnia 20 mkw. i podłączenie do prądu – pozwalają rozpocząć działalność handlową.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Deeskalacja wojny celnej między USA a Chinami. Pekin rozważa ofertę Białego Domu
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne