Reklama

Polacy chcą podbić rynek sklepem w kontenerze

Sklepy bez obsługi to już nie nowy trend, ale polski startup ATS Technology proponuje rozwiązanie z modułami kontenerowymi.

Publikacja: 22.11.2021 11:04

Polacy chcą podbić rynek sklepem w kontenerze

Foto: materiały prasowe

Polacy są gotowi na kupowanie w sklepach samoobsługowych, chce z nich korzystać ponad 50 proc. konsumentów, a zdaniem 53 proc. to przyszłość handlu. 69 proc. ma nadzieję na niższe ceny produktów w związku z pełną automatyzacją i brakiem obsługi.

Tego typu rozwiązania już zaczęły się pojawiać, ale teraz pojawiła się koncepcja sklepu samoobsługowego, oparta na mobilnym pawilonie sprzedażowym. Można go dowolnie przenieść w inne miejsce nie ponosząc znaczących kosztów. Ma także niewielkie wymagania techniczno-konstrukcyjne – płaskie podłoże, powierzchnia 20 mkw. i podłączenie do prądu – pozwalają rozpocząć działalność handlową.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama