Reklama
Rozwiń

Przemysław Lutkiewicz: Podbijamy kolejne rynki

Strategia zakłada, żeby iść do Europy Zachodniej i zbudować silną markę, z którą potem wejdziemy do Chin. Na to jeszcze parę lat musimy poczekać – mówił w programie #PROSTOzKRYNICY Przemysław Lutkiewicz, członek zarządu LPP.

Aktualizacja: 10.09.2018 07:50 Publikacja: 10.09.2018 07:11

Przemysław Lutkiewicz: Podbijamy kolejne rynki

Foto: Materiał prasowy

Rz: W ostatnich tygodniach obserwowaliśmy otwarcie sklepu Reserved w Izraelu. Wyglądało to jak otwarcie sklepów w Ameryce w tzw. czarny piątek. Na czym polegał sukces?

Przemysław Lutkiewicz: Mieliśmy rzeczywiście bardzo duże zainteresowanie naszym pierwszym sklepem w Izraelu, otwartym w Tel Awiwie. Wpływ na to miały reklama i marketing. Nasz partner franczyzowy, przy pomocy którego otworzyliśmy ten sklep, okleił prawie cały Tel Awiw reklamą. Zrobił świetną robotę. Ale klienci znali już naszą markę, bo jeździli do Europy na zakupy. Te dwa elementy złożyły się na sukces.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio