Reklama

Przemysław Lutkiewicz: Podbijamy kolejne rynki

Strategia zakłada, żeby iść do Europy Zachodniej i zbudować silną markę, z którą potem wejdziemy do Chin. Na to jeszcze parę lat musimy poczekać – mówił w programie #PROSTOzKRYNICY Przemysław Lutkiewicz, członek zarządu LPP.

Aktualizacja: 10.09.2018 07:50 Publikacja: 10.09.2018 07:11

Przemysław Lutkiewicz: Podbijamy kolejne rynki

Foto: Materiał prasowy

Rz: W ostatnich tygodniach obserwowaliśmy otwarcie sklepu Reserved w Izraelu. Wyglądało to jak otwarcie sklepów w Ameryce w tzw. czarny piątek. Na czym polegał sukces?

Przemysław Lutkiewicz: Mieliśmy rzeczywiście bardzo duże zainteresowanie naszym pierwszym sklepem w Izraelu, otwartym w Tel Awiwie. Wpływ na to miały reklama i marketing. Nasz partner franczyzowy, przy pomocy którego otworzyliśmy ten sklep, okleił prawie cały Tel Awiw reklamą. Zrobił świetną robotę. Ale klienci znali już naszą markę, bo jeździli do Europy na zakupy. Te dwa elementy złożyły się na sukces.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama