Reklama

Sprzedaż żywności pod markami własnymi sieci handlowych. Polskość cenna przed wyborami

Rząd chce nakazać sklepom sprzedaż minimum 50 proc.produktów z Polski i ograniczyć używanie marek własnych. Ekonomiści: to sprzeczne z prawem UE.

Aktualizacja: 04.03.2019 09:02 Publikacja: 03.03.2019 21:00

Sprzedaż żywności pod markami własnymi sieci handlowych. Polskość cenna przed wyborami

Foto: Adobe Stock

Ważne deklaracje padły w ubiegłym tygodniu z ust premiera oraz ministra rolnictwa. Mateusz Morawiecki chce utrudnić sprzedaż żywności pod markami własnymi sieci handlowych. – Chcemy zaproponować ustawę, która w sposób obligatoryjny i realny obniży możliwość sprzedaży przez sieci wielkopowierzchniowe ich własnych produktów pod ich własną marką – zapowiedział w sobotę premier na Europejskim Forum Rolniczym w Jasionce.

Czytaj także: Najdroższe rodzime marki spożywcze warte setki milionów

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama