Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.01.2015 10:47 Publikacja: 23.01.2015 10:47
We wszystkie grudniowe tygodnie w centrach handlowych było mniej klientów niż w tym okresie 2013 r.
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak now Piotr Nowak
Choć wszystkie prognozy wskazywały, iż Polacy na świętach nie zamierzają oszczędzać, to może się okazać, że sprzedaż w grudniu rozczaruje. Z badania Experian FootFall wynika, że we wszystkich grudniowych tygodniach liczba wizyt w centrach handlowych spadła. Najgorszy był tydzień rozpoczynający się 22 grudnia, kiedy to w ujęciu rocznym spadek liczby wizyt wyniósł 18,9 proc., a w porównaniu z tygodniem wcześniejszym aż 43,4 proc.
Dane są zaskakujące, bo w ostatnich dniach przed świętami sklepy zazwyczaj pękały w szwach, ponieważ duża grupa konsumentów wciąż zostawia zrobienie zakupów na ostatnią chwilę.
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas