Aktualizacja: 23.01.2015 10:47 Publikacja: 23.01.2015 10:47
We wszystkie grudniowe tygodnie w centrach handlowych było mniej klientów niż w tym okresie 2013 r.
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak now Piotr Nowak
Choć wszystkie prognozy wskazywały, iż Polacy na świętach nie zamierzają oszczędzać, to może się okazać, że sprzedaż w grudniu rozczaruje. Z badania Experian FootFall wynika, że we wszystkich grudniowych tygodniach liczba wizyt w centrach handlowych spadła. Najgorszy był tydzień rozpoczynający się 22 grudnia, kiedy to w ujęciu rocznym spadek liczby wizyt wyniósł 18,9 proc., a w porównaniu z tygodniem wcześniejszym aż 43,4 proc.
Dane są zaskakujące, bo w ostatnich dniach przed świętami sklepy zazwyczaj pękały w szwach, ponieważ duża grupa konsumentów wciąż zostawia zrobienie zakupów na ostatnią chwilę.
Akcje Richemont i Swatch Group – właścicieli luksusowych szwajcarskich marek zegarków – wzrosły po tym, jak prez...
Program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Szwedzki gigant meblowy zaliczył potężny spadek zysku w ostatnim roku obrotowym. IKEA tłumaczy to wojną celną ro...
Amerykański koncern farmaceutyczny Pfizer sfinalizował umowę o wartości 10 mld dolarów dotyczącą przejęcia produ...
Jeden z największych producentów mebli w Polsce planuje kolejną, ogromną falę zwolnień. Black Red White na począ...
Wprowadzenie jednolitego rynku nie będzie lekarstwem na wszystkie problemy – stwierdził na konferencji Warsaw Finance Week Marcin Wlazło, szef Biura Maklerskiego Pekao S.A.
Chiny podjęły już działania w celu złagodzeniem zasad eksportu metali ziem rzadkich, ale jest mało prawdopodobne...
Tworzymy przestrzeń dla czytelników poszukujących wartościowych treści, pogłębionej analizy i sprawdzonych źródeł wiedzy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas