Wal-Mart kontra Amazon: wojna na dostawy

Wal-Mart Stores Inc śmielej wkracza do e-handlu i wprowadza usługę nielimitowanych dostaw towarów zakupionych przez internet za roczną opłatą 50 dolarów. Tym samym największa sieć handlowa w USA rzuca wyzwanie największemu sklepowi internetowemu w tym kraju – Amazon.

Publikacja: 14.05.2015 17:24

Wal-Mart uruchamia konkurencyjny do Amazonu system dostaw towarów kupionych online

Wal-Mart uruchamia konkurencyjny do Amazonu system dostaw towarów kupionych online

Foto: Bloomberg

Za podobną usługę – Amazon Prime – trzeba w USA płacić rocznie 99 dolarów z gwarancją dwudniowej dostawy.

Usługa Wal-Martu zostanie na początek udostępniona tylko zaproszonym klientom w kilku regionach Stanów Zjednoczonych. Będą oni mieli dostęp do 14 proc. wybranych produktów oferowanych na stronach internetowych sklepu. Nie będzie to jednak mały wybór, bo w ofercie internetowej Wal-Martu znajduje się około 7 milionów towarów. Według rzecznika spółki Ravi Jariwali czas dostawy nie przekroczy trzech dni.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie
Handel
Grupa CCC podtrzymuje plan szybkiego rozwoju