Wal-Mart kontra Amazon: wojna na dostawy

Wal-Mart Stores Inc śmielej wkracza do e-handlu i wprowadza usługę nielimitowanych dostaw towarów zakupionych przez internet za roczną opłatą 50 dolarów. Tym samym największa sieć handlowa w USA rzuca wyzwanie największemu sklepowi internetowemu w tym kraju – Amazon.

Publikacja: 14.05.2015 17:24

Wal-Mart uruchamia konkurencyjny do Amazonu system dostaw towarów kupionych online

Wal-Mart uruchamia konkurencyjny do Amazonu system dostaw towarów kupionych online

Foto: Bloomberg

Za podobną usługę – Amazon Prime – trzeba w USA płacić rocznie 99 dolarów z gwarancją dwudniowej dostawy.

Usługa Wal-Martu zostanie na początek udostępniona tylko zaproszonym klientom w kilku regionach Stanów Zjednoczonych. Będą oni mieli dostęp do 14 proc. wybranych produktów oferowanych na stronach internetowych sklepu. Nie będzie to jednak mały wybór, bo w ofercie internetowej Wal-Martu znajduje się około 7 milionów towarów. Według rzecznika spółki Ravi Jariwali czas dostawy nie przekroczy trzech dni.

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?