Reklama

Wal-Mart kontra Amazon: wojna na dostawy

Wal-Mart Stores Inc śmielej wkracza do e-handlu i wprowadza usługę nielimitowanych dostaw towarów zakupionych przez internet za roczną opłatą 50 dolarów. Tym samym największa sieć handlowa w USA rzuca wyzwanie największemu sklepowi internetowemu w tym kraju – Amazon.

Publikacja: 14.05.2015 17:24

Wal-Mart uruchamia konkurencyjny do Amazonu system dostaw towarów kupionych online

Wal-Mart uruchamia konkurencyjny do Amazonu system dostaw towarów kupionych online

Foto: Bloomberg

Za podobną usługę – Amazon Prime – trzeba w USA płacić rocznie 99 dolarów z gwarancją dwudniowej dostawy.

Usługa Wal-Martu zostanie na początek udostępniona tylko zaproszonym klientom w kilku regionach Stanów Zjednoczonych. Będą oni mieli dostęp do 14 proc. wybranych produktów oferowanych na stronach internetowych sklepu. Nie będzie to jednak mały wybór, bo w ofercie internetowej Wal-Martu znajduje się około 7 milionów towarów. Według rzecznika spółki Ravi Jariwali czas dostawy nie przekroczy trzech dni.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama