Aktualizacja: 14.05.2015 17:24 Publikacja: 14.05.2015 17:24
Wal-Mart uruchamia konkurencyjny do Amazonu system dostaw towarów kupionych online
Foto: Bloomberg
Za podobną usługę – Amazon Prime – trzeba w USA płacić rocznie 99 dolarów z gwarancją dwudniowej dostawy.
Usługa Wal-Martu zostanie na początek udostępniona tylko zaproszonym klientom w kilku regionach Stanów Zjednoczonych. Będą oni mieli dostęp do 14 proc. wybranych produktów oferowanych na stronach internetowych sklepu. Nie będzie to jednak mały wybór, bo w ofercie internetowej Wal-Martu znajduje się około 7 milionów towarów. Według rzecznika spółki Ravi Jariwali czas dostawy nie przekroczy trzech dni.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas