Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.12.2015 21:00 Publikacja: 14.12.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Seweryn Sołtys SS Seweryn Sołtys
W tym roku właściciel obuwniczej marki Gino Rossi i odzieżowej Simple Creative Products musiał obniżyć prognozę zysku EBITDA do 20–22 mln zł z oczekiwanych wcześniej 27 mln zł. Powód? Większe wyprzedaże i przeceny.
– Celem Gino Rossi jest poprawa marży wyjściowej (intake) o 6 pkt na kolekcję jesień–zima 2016. Już kolekcja wiosenna będzie z lepszą marżą intake o 4–5 pkt. Dzięki temu, nawet gdyby była tak samo duża presja na promocje jak w tym roku, marża brutto w 2016 r. powinna wzrosnąć – mówi Tomasz Malicki, prezes Gino Rossi.
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
„Chińczycy dostarczą nam wszystkie niezbędne metale ziem rzadkich” — poinformował Donald Trump na platformie Tru...
Eksport polskich małych i średnich firm za pośrednictwem Amazon w 2024 r. warty był ponad 5,1 mld zł. 90 proc. r...
Pepco prowadzi rozmowy z funduszem Gordon Brothers w sprawie sprzedaży sieci Poundland – podaje Sky News. Podobn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas