Reklama
Rozwiń
Reklama

LPP znowu obniża tempo rozwoju

Odzieżowy gigant boryka się ze słabszą sprzedażą swojej głównej marki Reserved i będzie otwierał mniej sklepów.

Publikacja: 30.08.2016 20:09

LPP znowu obniża tempo rozwoju

Foto: materiały prasowe

W tym roku powierzchnia handlowa LPP ma urosnąć o 9 proc., do 920 tys. mkw. i 1700 sklepów. To już trzeci raz, kiedy gdańska grupa obniża tempo na ten rok (pierwotnie wzrost miał wynieść 13–15, później 11–13 proc.).

– Chcemy poczekać z szybszym rozwojem sieci, aż Reserved zacznie osiągać lepsze wyniki – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Podtrzymuje, że spółka będzie o 10 proc. zwiększać powierzchnię w Rosji, gdzie ma jedną piątą swojego biznesu. W tym roku firma wyda 370 mln zł na inwestycje.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama