LPP znowu obniża tempo rozwoju

Odzieżowy gigant boryka się ze słabszą sprzedażą swojej głównej marki Reserved i będzie otwierał mniej sklepów.

Publikacja: 30.08.2016 20:09

LPP znowu obniża tempo rozwoju

Foto: materiały prasowe

W tym roku powierzchnia handlowa LPP ma urosnąć o 9 proc., do 920 tys. mkw. i 1700 sklepów. To już trzeci raz, kiedy gdańska grupa obniża tempo na ten rok (pierwotnie wzrost miał wynieść 13–15, później 11–13 proc.).

– Chcemy poczekać z szybszym rozwojem sieci, aż Reserved zacznie osiągać lepsze wyniki – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Podtrzymuje, że spółka będzie o 10 proc. zwiększać powierzchnię w Rosji, gdzie ma jedną piątą swojego biznesu. W tym roku firma wyda 370 mln zł na inwestycje.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy