LPP znowu obniża tempo rozwoju

Odzieżowy gigant boryka się ze słabszą sprzedażą swojej głównej marki Reserved i będzie otwierał mniej sklepów.

Publikacja: 30.08.2016 20:09

LPP znowu obniża tempo rozwoju

Foto: materiały prasowe

W tym roku powierzchnia handlowa LPP ma urosnąć o 9 proc., do 920 tys. mkw. i 1700 sklepów. To już trzeci raz, kiedy gdańska grupa obniża tempo na ten rok (pierwotnie wzrost miał wynieść 13–15, później 11–13 proc.).

– Chcemy poczekać z szybszym rozwojem sieci, aż Reserved zacznie osiągać lepsze wyniki – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Podtrzymuje, że spółka będzie o 10 proc. zwiększać powierzchnię w Rosji, gdzie ma jedną piątą swojego biznesu. W tym roku firma wyda 370 mln zł na inwestycje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama