Reklama
Rozwiń
Reklama

Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń

W poniedziałek klienci posiadający abonament w sieci telefonii komórkowej Play zgłaszają problemy z usługą. Wielu donosi, że ma kłopot z zasięgiem sieci komórkowej i nie może wykonywać połączeń.

Publikacja: 03.11.2025 16:19

Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń

Foto: cyfrowa.rp.pl

W poniedziałek, 3 listopada, po południu wielu użytkowników sieci telefonii komórkowej Play zgłosiło w serwisie Downdetector kłopoty w usługą. Zgłoszeń zaczęło szybko przybywać około godziny 15.30. Problemy z siecią mają klienci z całej Polski, w tym z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska czy Lublina.

Klienci posiadający abonament w sieci Play skarżą się, że mają problemy z zasięgiem sieci komórkowej i nie mogą dzwonić. Wielu zgłasza również awarię internetu stacjonarnego, a niektórzy też internetu mobilnego.

Czytaj więcej

Duża awaria Blika, nie działają płatności. Operator: Obserwujemy zewnętrzny atak

Internauci piszą o problemami z siecią pod ostatnim wpisem reklamowym, zamieszczonym przez Play w południe na Facebooku. „Sieć nie działa, co się dzieje”, „nie można wykonywać połączeń”, „Płock i Konstancin Jeziorna też awaria”, „Gdańsk też awaria”, „Częstochowa również problem z zasięgiem. Nie można wykonać połączenia” – piszą między innymi.

Play przyznał, że doszło do awarii. „Jesteśmy świadomi obecnych trudności i pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Bardzo prosimy o cierpliwość” – napisała sieć Play w odpowiedzi na komentarz internauty.

Reklama
Reklama

Aktualizacja: Spada liczba zgłoszeń dotyczących awarii Play

Po godzinie 17 wyraźnie zmalała liczba zgłoszeń użytkowników sieci telefonii komórkowej Play w sprawie awarii. Niektórzy internauci poinformowali, że mogą znów wykonywać połączenia. Play poza odpowiedziami w komentarzach wciąż nie opublikował oficjalnego komunikatu w tej sprawie.

Play to sieć telefonii komórkowej w Polsce, której operatorem jest spółka P4 z siedzibą w Warszawie. Jest on najmłodszym z czterech operatorów mobilnych nad Wisłą. W ostatnich latach Play postawił na rozbudowę zasięgu własnej infrastruktury, uniezależniając się od konkurentów, z których masztów korzystał przez wiele lat, by obsługiwać abonentów (tzw. roaming krajowy). Obecnie własna sieć P4 składa się z blisko 12,7 tys. nadajników. W sumie firma wydała na nie wraz z wydatkami na częstotliwości 6,1 mld zł w latach 2020-2024. Podobną sumę telekom ma zainwestować w kolejnych 5 latach.

W poniedziałek, 3 listopada, po południu wielu użytkowników sieci telefonii komórkowej Play zgłosiło w serwisie Downdetector kłopoty w usługą. Zgłoszeń zaczęło szybko przybywać około godziny 15.30. Problemy z siecią mają klienci z całej Polski, w tym z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska czy Lublina.

Klienci posiadający abonament w sieci Play skarżą się, że mają problemy z zasięgiem sieci komórkowej i nie mogą dzwonić. Wielu zgłasza również awarię internetu stacjonarnego, a niektórzy też internetu mobilnego.

/
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Reklama
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Dywersja na kolei, Trump poprze sankcje na partnerów Rosji i apel von der Leyen
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama