Reklama
Rozwiń
Reklama

Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń

W poniedziałek klienci posiadający abonament w sieci telefonii komórkowej Play zgłaszają problemy z usługą. Wielu donosi, że ma kłopot z zasięgiem sieci komórkowej i nie może wykonywać połączeń.

Publikacja: 03.11.2025 16:19

Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń

Foto: cyfrowa.rp.pl

W poniedziałek, 3 listopada, po południu wielu użytkowników sieci telefonii komórkowej Play zgłosiło w serwisie Downdetector kłopoty w usługą. Zgłoszeń zaczęło szybko przybywać około godziny 15.30. Problemy z siecią mają klienci z całej Polski, w tym z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska czy Lublina.

Klienci posiadający abonament w sieci Play skarżą się, że mają problemy z zasięgiem sieci komórkowej i nie mogą dzwonić. Wielu zgłasza również awarię internetu stacjonarnego, a niektórzy też internetu mobilnego.

Czytaj więcej

Duża awaria Blika, nie działają płatności. Operator: Obserwujemy zewnętrzny atak

Internauci piszą o problemami z siecią pod ostatnim wpisem reklamowym, zamieszczonym przez Play w południe na Facebooku. „Sieć nie działa, co się dzieje”, „nie można wykonywać połączeń”, „Płock i Konstancin Jeziorna też awaria”, „Gdańsk też awaria”, „Częstochowa również problem z zasięgiem. Nie można wykonać połączenia” – piszą między innymi.

Play przyznał, że doszło do awarii. „Jesteśmy świadomi obecnych trudności i pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Bardzo prosimy o cierpliwość” – napisała sieć Play w odpowiedzi na komentarz internauty.

Reklama
Reklama

Aktualizacja: Spada liczba zgłoszeń dotyczących awarii Play

Po godzinie 17 wyraźnie zmalała liczba zgłoszeń użytkowników sieci telefonii komórkowej Play w sprawie awarii. Niektórzy internauci poinformowali, że mogą znów wykonywać połączenia. Play poza odpowiedziami w komentarzach wciąż nie opublikował oficjalnego komunikatu w tej sprawie.

Play to sieć telefonii komórkowej w Polsce, której operatorem jest spółka P4 z siedzibą w Warszawie. Jest on najmłodszym z czterech operatorów mobilnych nad Wisłą. W ostatnich latach Play postawił na rozbudowę zasięgu własnej infrastruktury, uniezależniając się od konkurentów, z których masztów korzystał przez wiele lat, by obsługiwać abonentów (tzw. roaming krajowy). Obecnie własna sieć P4 składa się z blisko 12,7 tys. nadajników. W sumie firma wydała na nie wraz z wydatkami na częstotliwości 6,1 mld zł w latach 2020-2024. Podobną sumę telekom ma zainwestować w kolejnych 5 latach.

W poniedziałek, 3 listopada, po południu wielu użytkowników sieci telefonii komórkowej Play zgłosiło w serwisie Downdetector kłopoty w usługą. Zgłoszeń zaczęło szybko przybywać około godziny 15.30. Problemy z siecią mają klienci z całej Polski, w tym z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska czy Lublina.

Klienci posiadający abonament w sieci Play skarżą się, że mają problemy z zasięgiem sieci komórkowej i nie mogą dzwonić. Wielu zgłasza również awarię internetu stacjonarnego, a niektórzy też internetu mobilnego.

/
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Reklama
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama