Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl walczy z marnowaniem żywności. Duże przeceny produktów

Sieć wprowadza do wszystkich sklepów duże przeceny produktów z krótkim terminem przydatności. Pilotaż odniósł sukces.

Publikacja: 22.10.2019 13:28

Lidl walczy z marnowaniem żywności. Duże przeceny produktów

Foto: Bloomberg

Sieć Lidl prowadziła od pół roku pilotażowo akcję znaczących obniżek cen produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia. W ramach akcji „Kupuję, nie marnuję” na specjalnie oznaczonych półkach pojawiły się pełnowartościowe produkty, których jedynym problemem był krótki termin przydatności do spożycia. Produkty te były przeceniane, dzięki czemu troskę o środowisko można było połączyć z oszczędnością. Pilotaż był na tyle zachęcający, że Lidl zdecydował się na wprowadzenie akcji „Kupuję, nie marnuję” we wszystkich swoich sklepach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Handel
Chiny skokowo zwiększyły dostawy części do dronów
Reklama
Reklama