Lidl walczy z marnowaniem żywności. Duże przeceny produktów

Sieć wprowadza do wszystkich sklepów duże przeceny produktów z krótkim terminem przydatności. Pilotaż odniósł sukces.

Publikacja: 22.10.2019 13:28

Lidl walczy z marnowaniem żywności. Duże przeceny produktów

Foto: Bloomberg

Sieć Lidl prowadziła od pół roku pilotażowo akcję znaczących obniżek cen produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia. W ramach akcji „Kupuję, nie marnuję” na specjalnie oznaczonych półkach pojawiły się pełnowartościowe produkty, których jedynym problemem był krótki termin przydatności do spożycia. Produkty te były przeceniane, dzięki czemu troskę o środowisko można było połączyć z oszczędnością. Pilotaż był na tyle zachęcający, że Lidl zdecydował się na wprowadzenie akcji „Kupuję, nie marnuję” we wszystkich swoich sklepach.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Z botem na zakupy. To koniec sklepów, jakie znamy?
Handel
Na zakupy z botem i przez TikToka
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie