Polacy robią coraz większe zakupy

Tylko Turcja może wykazać się wyższą dynamiką rynku podstawowych artykułów spożywczych i chemicznych. Branża optymistycznie ocenia ten rok.

Publikacja: 07.06.2017 20:19

Foto: 123RF

Polska już kilka lat temu błyszczała na arenie europejskiej, jeśli chodzi o dynamikę wydatków konsumenckich. W ostatnich latach miano najszybciej rosnących rynków FMCG ponownie przechodzi do naszej części kontynentu. Z badania firmy Nielsen wynika, że ogółem w Europie rynek ten rósł coraz wolniej – w 2014 r. o 2,6 proc., rok później 2,4 proc., a w 2016 r. jedynie o 1,3 proc.

Branża na fali

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości