Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.07.2017 14:08 Publikacja: 18.07.2017 12:54
Foto: Bloomberg
Jak podaje Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej w 2016 r. globalna wartość rynku wzrosła niemal o 2 proc. Na przestrzeni lat branża odnotowuje zyski i wzmacnia swoją pozycję. Dla porównania w 2013 roku sprzedaż bezpośrednia wynosiła 156,9 mld dol.
W 2016 roku konsumenci byli szczególnie zainteresowani produktami wellness, co jest nowością. Stanowiły największą kategorię sprzedanych produktów (32 proc.) Na kolejnych pozycjach znalazły się kosmetyki i produkty do pielęgnacji osobistej (25 proc.), a dalej sprzęt AGD z 12 proc. - Konsumenci coraz częściej skupiają się na zdrowiu i urodzie, bez względu na wiek – mówi Katarina Molin, dyrektor wykonawczy w Europejskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej Seldia. Według danych Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB), nadal najczęściej sprzedawaną kategorią były kosmetyki (60 proc.), następnie suplementy diety (11 proc.) i sprzęt AGD (11 proc.).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas