Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.08.2017 11:51 Publikacja: 23.08.2017 20:17
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Zaskakujące wyniki przynosi badanie firmy PMR przeprowadzone w marcu 2017 r. Wynika z niego, że sezon bożonarodzeniowy jako szczególnie intensywny wskazuje już tylko 13 proc. sieci odzieżowych, inne okresy, takie jak posezonowe wyprzedaże czy debiut wiosennej kolekcji, uzyskały poniżej 10 proc. wskazań. 25 proc. firm wręcz mówi, że w ogóle nie obserwuje już szczególnych skoków sprzedaży w ciągu roku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Prezydent Donald Trump ogłosił w środę sukces: Stany Zjednoczone osiągnęły porozumienie handlowe z Wietnamem. To...
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego wynajmowany przez odzieżową grupę LPP i towar...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas