Reklama
Rozwiń
Reklama

Ubieramy się przez cały rok

Sprzedażowe zrywy zdarzają się rzadziej, co czwarta firma z branży nie odczuwa już okresów większych obrotów. Polacy zmieniają zakupowe obyczaje.

Aktualizacja: 24.08.2017 11:51 Publikacja: 23.08.2017 20:17

Ubieramy się przez cały rok

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Zaskakujące wyniki przynosi badanie firmy PMR przeprowadzone w marcu 2017 r. Wynika z niego, że sezon bożonarodzeniowy jako szczególnie intensywny wskazuje już tylko 13 proc. sieci odzieżowych, inne okresy, takie jak posezonowe wyprzedaże czy debiut wiosennej kolekcji, uzyskały poniżej 10 proc. wskazań. 25 proc. firm wręcz mówi, że w ogóle nie obserwuje już szczególnych skoków sprzedaży w ciągu roku.

A sprzedaż rośnie

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama