Reklama
Rozwiń

Mało programów lojalnościowych dla giełdowych inwestorów

Oferta dla akcjonariuszy spółek notowanych na GPW w postaci przeznaczonych dla nich programów lojalnościowych nadal jest bardzo skromna.

Publikacja: 28.08.2023 03:00

Mało programów lojalnościowych dla giełdowych inwestorów

Foto: Piotr Gęsicki

Dziś taką ofertę mają tylko: Answear.com, Orlen, PZU, Tatry Mountain Resorts i Unimot. Wkrótce to grono powinno się poszerzyć o cyber_Folks (dawne R22), grupę skupiającą podmioty technologiczne z obszaru cyfryzacji biznesu. – Jednym z naszych celów strategicznych jest popularyzacja marki cyber_Folks skierowana zarówno do klientów, jak i do inwestorów. Poprzez program lojalnościowy chcemy mocniej związać obecnych akcjonariuszy i klientów z naszą spółką, liczymy także, że dodatkowe benefity powiększą grono jej odbiorców i akcjonariuszy – mówi Jakub Dwernicki, prezes cyber_Folks. Dodaje, że spółka obecnie pracuje nad szczegółowymi założeniami programu. Planuje je ogłosić jesienią.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Giełda
Tym razem bez rekordów na GPW
Giełda
Hossa przetrwa, ale zwyżki na GPW wyhamują
Giełda
WIG20 bez rekordu intra, ale z najwyższym zamknięciem w tym roku
Giełda
Allegro sprzedało obligacje za 1 mld zł
Giełda
Indeksy w Warszawie utknęły tuż pod szczytami hossy