Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 06:18 Publikacja: 28.08.2023 03:00
Foto: Piotr Gęsicki
Dziś taką ofertę mają tylko: Answear.com, Orlen, PZU, Tatry Mountain Resorts i Unimot. Wkrótce to grono powinno się poszerzyć o cyber_Folks (dawne R22), grupę skupiającą podmioty technologiczne z obszaru cyfryzacji biznesu. – Jednym z naszych celów strategicznych jest popularyzacja marki cyber_Folks skierowana zarówno do klientów, jak i do inwestorów. Poprzez program lojalnościowy chcemy mocniej związać obecnych akcjonariuszy i klientów z naszą spółką, liczymy także, że dodatkowe benefity powiększą grono jej odbiorców i akcjonariuszy – mówi Jakub Dwernicki, prezes cyber_Folks. Dodaje, że spółka obecnie pracuje nad szczegółowymi założeniami programu. Planuje je ogłosić jesienią.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Co prawda WIG20 zakończył piątkową sesję na minusie, ale cały tydzień i tak można zapisać do udanych. Prawdziwe...
Po rewelacyjnym pod względem stóp zwrotu I półroczu warszawskiej giełdy eksperci pozostają umiarkowanymi optymis...
Indeks polskich dużych spółek wreszcie wybił się z dziesięciotygodniowej konsolidacji i finiszował na najwyższym...
Platforma e-commerce Allegro zamknęła swoją debiutancką emisję obligacji z dużym sukcesem.
Po nieudanej wtorkowej próbie utrzymania nowego szczytu hossy przez WIG w środę zapał inwestorów do zakupów kraj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas