Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 06:15 Publikacja: 28.08.2023 03:00
Foto: Piotr Gęsicki
Dziś taką ofertę mają tylko: Answear.com, Orlen, PZU, Tatry Mountain Resorts i Unimot. Wkrótce to grono powinno się poszerzyć o cyber_Folks (dawne R22), grupę skupiającą podmioty technologiczne z obszaru cyfryzacji biznesu. – Jednym z naszych celów strategicznych jest popularyzacja marki cyber_Folks skierowana zarówno do klientów, jak i do inwestorów. Poprzez program lojalnościowy chcemy mocniej związać obecnych akcjonariuszy i klientów z naszą spółką, liczymy także, że dodatkowe benefity powiększą grono jej odbiorców i akcjonariuszy – mówi Jakub Dwernicki, prezes cyber_Folks. Dodaje, że spółka obecnie pracuje nad szczegółowymi założeniami programu. Planuje je ogłosić jesienią.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
We wtorek po południu wycena dolara spadła poniżej 3,60 zł. Bardziej jest to jednak efekt słabego dolara niż sil...
Po słabszej końcówce minionego tygodnia optymizm ponownie zawitał na warszawski parkiet, co przełożyło się na wz...
Po ataku Rosji na Ukrainę sankcje i presja międzynarodowa mocno uderzyły w gospodarkę agresora. Na Bliskim Wscho...
W środę po naruszeniu polskiej przestrzeni powietrznej przez rosyjskie drony inwestorzy mniej łaskawie spoglądaj...
W ostatnich tygodniach preferencje inwestorów zaczęły się zmieniać i do głosu coraz częściej dochodzą mniejsze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas