Mało programów lojalnościowych dla giełdowych inwestorów

Oferta dla akcjonariuszy spółek notowanych na GPW w postaci przeznaczonych dla nich programów lojalnościowych nadal jest bardzo skromna.

Publikacja: 28.08.2023 03:00

Mało programów lojalnościowych dla giełdowych inwestorów

Foto: Piotr Gęsicki

Dziś taką ofertę mają tylko: Answear.com, Orlen, PZU, Tatry Mountain Resorts i Unimot. Wkrótce to grono powinno się poszerzyć o cyber_Folks (dawne R22), grupę skupiającą podmioty technologiczne z obszaru cyfryzacji biznesu. – Jednym z naszych celów strategicznych jest popularyzacja marki cyber_Folks skierowana zarówno do klientów, jak i do inwestorów. Poprzez program lojalnościowy chcemy mocniej związać obecnych akcjonariuszy i klientów z naszą spółką, liczymy także, że dodatkowe benefity powiększą grono jej odbiorców i akcjonariuszy – mówi Jakub Dwernicki, prezes cyber_Folks. Dodaje, że spółka obecnie pracuje nad szczegółowymi założeniami programu. Planuje je ogłosić jesienią.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Giełda
Rajd i nowe rekordy krajowych indeksów zakończone realizacją zysków
Giełda
Dzień rekordów na GPW. WIG20 od początku roku zyskał już 30 proc.
Giełda
Na GPW znów wiosna
Giełda
Krajowy rynek w oczekiwaniu na decyzję RPP
Giełda
Ciężki początek sesji nad Wisłą
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem