Reklama
Rozwiń
Reklama

Cyfrowa rewolucja króluje w handlu

Nowe technologie, sztuczna inteligencja, algorytmy śledzące zachowania klientów są już także wykorzystywane w sklepach tradycyjnych.

Aktualizacja: 16.05.2018 22:16 Publikacja: 16.05.2018 20:50

Tradycyjny handel nie umrze, ale będzie się zmieniał – podkreślali uczestnicy dyskusji „Zarządzanie

Tradycyjny handel nie umrze, ale będzie się zmieniał – podkreślali uczestnicy dyskusji „Zarządzanie informacją… dźwignią handlu”

Foto: Fotorzepa/Tomasz Jodłowski

– Walka o przyszłość handlu odbywa się w digitalu – mówił Olgierd Cygan, partner w Deloitte Digital CE, podczas panelu „Zarządzanie informacją... dźwignią handlu".

– To tam jest najwięcej nowych rozwiązań technologicznych, cyfrowych nowinek, a na pięć najszybciej rosnących spółek w branży retail cztery to właśnie te z obszaru sprzedaży online – zaznaczył.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Europejski Kongres Gospodarczy
Dezinformacja: jak uodpornić społeczeństwo i polityków
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa ma przyszłość, choć czasy są turbulentne
Europejski Kongres Gospodarczy
Orlen Neptun liczy na aukcje dla kolejnych wiatraków na morzu jeszcze w tym roku
Europejski Kongres Gospodarczy
Europa, Innowacje, Przyszłość – Relacja z Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2025
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Europejski Kongres Gospodarczy
Firmy spoza UE muszą rywalizować na równych zasadach
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama